Tjänster för slutanvändare

En allt-i-ett-lösning för IT till ett fast månadspris.

Skriv ut Twitter Facebook Delicious LinkedIn

Öka företagets produktivitet med ett IT-supportpaket till fast pris. Våra paket är innehållsrika och anpassas till ert företag. De omfattar helpdesktjänster, en detaljerad genomgång av datorer och kringutrustning samt expertövervakning och -hantering av enheterna. Ni får en enda kontaktperson vid Ricohs servicedisk, vilket innebär att problem med datorer, skrivare, program- och maskinvara kan lösas snabbt – oftast räcker det med ett enda telefonsamtal. Vi kan också upptäcka svagheter innan de hunnit orsaka problem som stör arbetsdagen. Den här allt-i-ett-lösningen för IT-tjänster ger fullständig flexibilitet: lägg till tjänster för maskinvaruunderhåll och livscykelhantering för IT

Tjänster för slutanvändare

Ta kontrollen över kostnaderna med enkla, menybaserade paket

Servicenivåer

Standard
Omfattande tjänster som du har tillgång till under normal kontorstid.

Premium
Utökade tjänster som omfattar möjligheten att utöka tillgänglighetstiden.

Tillägg
Alla paket kan utökas med extra tillägg, för att tillgodose specifika affärsbehov.

Överst på sidan

Tjänster för slutanvändare

Office people standing laughing
Servicenivåer

Välj servicenivå utifrån affärsbehov och budget.

Office woman sitting sofa laptop
Desktop Support

Expertsupport för IT-maskinvara ger system med hög tillgänglighet.

Man sitting at a desk drawing plans.
Helpdesktjänster

Alla IT-problem löses snabbt, effektivt och med minimal inverkan på verksamheten.

Man in an office sitting at a computer.
IT Lifecycle Management

Låt teknikexperterna optimera er IT-miljö.

Office woman sitting sofa laptop
Fjärrhantering och fjärrsupport

Upprätthåll bästa möjliga prestanda med hjälp av fjärrövervakning och fjärrhantering av infrastrukturen.

Office woman using mobile device
Implementeringstjänster

Ricoh ser till att datorer och kringutrustning övervakas och sköts av experter.

Överst på sidan