Skrivbordssupport

Expertsupport som garanterar hög systemtillgänglighet.

Skriv ut Twitter Facebook Delicious LinkedIn

Som ledande tillverkare av innovativa tekniska lösningar för kontoret har Ricoh de expertkunskaper som krävs för att erbjuda support kring allt som har med serverunderhåll och serverhantering att göra.

Översikt

Support som utformas efter era affärsbehov

Eftersom IT-maskinvara i många fall utgör en av företagets större investeringar är det klokt att se till att tekniken underhålls och hanteras på allra bästa sätt. Ricohs teknikexperter kan ge löpande support för ett brett urval av IT-utrustning från alla ledande tillverkare.

Exempel på support av underhåll och hantering av maskinvara:

  • Servrar

  • Stationära och bärbara datorer

  • EPOS-utrustning

  • Kringutrustning till datorer

  • Maskinvara för kommunikation

I samråd med er kommer vi fram till en servicenivå som svarar mot era behov. Vi kan erbjuda support dygnet runt. Vi kan ha tekniker permanent på plats om ni har ett sådant behov.  Oavsett vilken servicenivå ni väljer ser vi till att alla supportförfrågningar hanteras enligt de avtalade villkoren. Med vår erfarenhet och expertis kan en hög systemtillgänglighet säkerställas.

Överst på sidan