Servicenivåer

Den service ni förväntar er – skräddarsydd efter era behov och er budget.

Skriv ut Twitter Facebook Delicious LinkedIn

Som ledande global leverantör av innovativ teknik och tjänster för kontorsmiljöer tillhandahåller Ricoh supporttjänster till företag av alla möjliga typer och storlekar. Därför utformas våra IT-tjänster så flexibelt och prisvärt att alla företag kan utnyttja de supportlösningar i världsklass som Ricoh

Översikt

Problemfri IT-support till fast månadspris

Vi erbjuder flera olika servicenivåer så att ni kan välja ett avtal som motsvarar era förväntningar och er budget. Ni behöver alltså inte kompromissa med servicen för att hålla kostnaderna under kontroll.

Normal servicenivå

Tjänsterna är tillgängliga under er verksamhets normala affärstid, oavsett när den infaller.

Utökad servicenivå

Utöka den tid tjänsterna är tillgängliga. Ricohs specialister kan finnas till hands dygnet runt. Välj de tider som passar er verksamhet.

"Flexibel och prisvärd support som hela tiden övervakas för att se till att vi levererar"

Med Ricoh upphör inte servicen så fort avtalet har skrivits på. Vi är medvetna om hur fort saker och ting kan förändras och därför övervakar vi alla de IT-tjänster vi tillhandahåller för att se till att vi levererar enligt de nivåer som har fastställts. På så sätt kan ni vara säkra på att er IT-miljö klarar de föränderliga krav verksamheten ställer

Överst på sidan